پرسش و پاسخ

سوال: هزینه و روش ارسال به چه صورت است؟

پاسخ: حداقل هزینه ارسال به سراسر کشور 50 هزار تومان بوده که بسته به وزن و ارزش کالا تغییر می کند. پس از انتخاب محصولات و اضافه کردن به سبد خرید مبلغی تحت عنوان “هزینه ارسال به همراه هزینه بسته بندی و بیمه” در انتهای سفارش قابل مشاهد است. این هزینه با افزایش و تغییر محصولات تغییر می کند که به همراه ارزش کالا دریافت می گردد، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه به مأمور پست نمی باشد. ارسال سفارشات با پست پیشتاز و در برخی موارد با تیپاکس انجام می شود.

 

سوال: آیا می توانم پس از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

پاسخ: لطفا در خرید خود دقت نمایید و به سایز، اندازه و قیمت کالا توجه داشته باشید. زیرا پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.

 

سوال: چگونه می توانم مطمئن شوم که سفارشم ثبت شده است؟

پاسخ: پیشنهاد می گردد جهت استفاده از خدمات سایت و پیگیری سفارشات و خریدهای قبلی در سایت ثبت نام کنید. کلیه سفارشات شما در قسمت “سفارش ها” قابل مشاهده است. ضمن اینکه پس از ثبت موفق سفارش شماره سفارش به شماره همراه و ایمیل شما ارسال می گرد.

 

سوال: چه مدت زمانی طول می کشد بسته سفارش به دستم برسد؟

پاسخ: از زمانی که بسته شما ارسال می شود حداقل 1 تا 7 روز کاری (متناسب با فاصله مکانی از گرگان) بسته تحویل شما خواهد شد.

 

سوال: کدرهگیری بسته خود را از کجا می توانم دریافت کن؟

پاسخ: پس از ارسال بسته ها، کد رهگیری پستی در صفحه کد رهگیری ها قابل دریافت و مشاهده است.

 

سوال: چگونه می توانم بسته ارسالی خود را رهگیری کنم؟

پاسخ: مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه اداره پست و درج کد رهگیری از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

 

سوال:  آیا می توان بدون ثبت‌نام و عضویت در سایت سفارش خود را ثبت نمایم ؟

پاسخ: بله، شما برای ثبت سفارش لازم نیست دارای حساب کاربری باشید. پیشنهاد می گردد جهت استفاده از خدمات سایت و پیگیری سفارشات و خریدهای قبلی در سایت ثبت نام کنید.