نحوه ارسال سفارش

سفارش و خرید کالا از فروشگاه اینترنتی خانه رویایی النا

سفارش خرید کالا مطابق راهنمای خرید و از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی خانه رویایی النا مقدور می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی در انبار موجود باشد امکان ثبت سفارش برای آن وجود دارد. همچنین کالاهایی که قیمت آن ها درج نشده است جزء کالاهایی می باشند که در حال حاضر موجود نمی باشند.

به جهت سهولت کار، در حال حاضر جهت ثبت سفارش و خرید کالا نیازی به ثبت نام در سایت نمی باشد اما پیشنهاد می گردد جهت استفاده از خدمات سایت و پیگیری سفارشات و خریدهای قبلی در سایت ثبت نام کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی درخصوص روال ثبت سفارش می توانید به صفحه راهنمای خرید مراجعه نمائید.

 

ارسال کالا

ما تمام تلاش خود را می نماییم تا در سریعترین زمان ممکن سفارش شما را ارسال نمائیم. ارسال کالا به گرگان و سایر شهرستان طبق روال زیر صورت می پذیرد.

 

ارسال سفارش های داخل گرگان

سفارش های داخل شهر گرگان با پیک موتوری و در موارد خاص با تاکسی تلفنی ارسال می گردد. قبل از ارسال، طی تماس تلفنی با مشتری هماهنگ می گردد. هزینه ارسال در طی ثبت سفارش از مشتری دریافت می گردد و نیازی به پرداخت وجه به پیک موتوری و تاکسی نمی باشد.

در صورتی که مشتری گزینه “دریافت حضوری در فروشگاه” را انتخاب نماید سفارش خود را باید حداکثر ظرف 48 ساعت آینده دریافت نماید.

ساعات کاری فروشگاه:

صبحا از ساعت 10 الی 14

عصرها از ساعت 17 الی 21

 

ارسال سفارش های تهران و سایر شهرستان ها

با توجه به اینکه بیشتر اجناس فروشگاه، شکستنی و حساس می باشند تمام تلاش خود را می نماییم تا با دقت و حوصله سفارش شما مشتریان عزیز را بسته بندی نماییم و تحویل اداره پست نماییم. همان گونه که در جریان هستید، شرکت پست و دیگر شرکت های حمل کننده آسیب دیدگی و شکستگی کالا را بر عهده نمی گیرند بنابراین فروشگاه خانه رویایی النا مسئولیت هر گونه شکستگی را بر عهده می گیرد و ما ضامن سلامت کالا هستیم.

اکثر سفارش ها از طریق سرویس پست پیشتاز شرکت ملی پست ایران ارسال می شود. برخی کالاهای بزرگ و حجیم نیز از طریق سرویس تیپاکس ارسال می شود. سفارشات دریافتی به ترتیب بررسی و آماده ارسال می شوند. در این مرحله تمامی کالاها به دقت چک و بررسی می شوند و بهترین و بی عیب و نقص ترین کالاها در سفارشات اینترنتی استفاده می شود. در صورتی که عیب و نقص جزئی در محصول مشاهده شود که قابل رفع نباشد به اطلاع مشتری رسانده می شود. زمان ارسال سفارشات همه روزه می باشد. پس از ارسال بسته ها، کد رهگیری در سایت قرار داده شده و پیامک اطلاع رسانی به مشتری ارسال می گردد. جهت مشاهده کد رهگیری بسته های ارسالی به صفحه کد رهگیری بسته های ارسالی مراجعه نمایید.  شما با در دست داشتن کد رهگیری بسته خود، می توانید بسته خود را از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.

از روزی که بسته شما ارسال می شود حداقل 1 تا 7 روز کاری (متناسب با فاصله مکانی از گرگان) بسته تحویل شما خواهد شد.