سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پرسش و پاسخ

آیا برای خرید از فروشگاه، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، شما بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش را نیز بدون اینکه به حساب کاربری خود وارد شوید انجام دهید. اما برای برخورداری از طرخ های ویژه به شما پیشنهاد می کنیم حتما عضو سایت شوید.

هنگام ثبت نام در سایت پیامک برای من ارسال نمی شود و عملا نمی توانم در سایت عضو شوم؟

اگر شما دریافت پیامک های تبلیغاتی را از طریق اپراتور خود غیرفعال کرده باشید با این خطا مواجه می شوید. برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی در همراه اول، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد. برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی در ایرانسل، شما می بایست از خط خود، عدد 1 را به شماره پیامکی 5005 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار می گیرد.

چرا هنگام خرید از سایت برای من پیامک تأیید ارسال نمی شود؟

اگر شما دریافت پیامک های تبلیغاتی را از طریق اپراتور خود غیرفعال کرده باشید با این خطا مواجه می شوید. برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی در همراه اول، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد. برای ثبت درخواست دریافت پیامک تبلیغاتی در ایرانسل، شما می بایست از خط خود، عدد 1 را به شماره پیامکی 5005 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، شرکت ایرانسل پیامکی جهت فعال شدن این سرویس برای شما ارسال خواهد کرد.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول