قوانین و مقررات

ورود کاربران به وب‌سایت فروشگاه خانه رویایی النا و خرید محصولات به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب‌سایت، کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی خانه رویایی النا خواهدبود. کاربر با ثبت سفارش، قبول کلیه شرایط و قوانین وب‌سایت را اعلام نموده است.

پس از انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سفارش وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد. پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (از جمله کالای ایراددار و غیره) برای فروشگاه خانه رویایی النا محفوظ می باشد.

بروز هر نوع آسیب دیدگی به هنگام حمل و نقل (به غیر از خیس خوردگی یا پارگی بسته) بر عهده فروشگاه خانه رویایی النا می باشد. مشتری موظف است به محض دریافت بسته، سفارش خود را چک نماید و هر گونه آسیب ناشی از حمل و نقل را در عرض 24 ساعت پس از تحویل سفارش به شماره 09116680285 از طریق تلگرام یا واتس آپ اطلاع داده و تصویر کالای آسیب دیده به ایشان ارسال شود. پس از گذشت 24 ساعت فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی و هر گونه ایراد دیگری در محصول ندارد.

لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی و ظاهری بسته یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل (از جمله خیس خوردگی یا پارگی بسته)، از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته خواهد بود.

فروشگاه خانه رویایی النا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد.